بارها پیش‌آمده است که از وضعیت شهر و محل زندگی‌تان ناراضی باشید و در ذهن خود شهر ایدئالتان را بسازید و اداره کنید. شاید بخواهید جای شهردار را پرکنید و بالاخره شهر را به آرامش برسانید. همین ایده باعث تولید بازی به نام SimCity شده است. SimCity یک بازی شهرسازی و در سبک شبیه‌سازی است که توسط استودیو Maxis توسعه داده‌شده است و Electronic Arts آن را برای رایانه‌های ویندوزی روانه بازار کرده است. شما حالا نقش شهردار شهر رؤیاهای خود را دارید و تمامی امکانات در دسترس شما است که رفاه را به خانه‌ها بیاورید و همان معماری که در ذهنتان است را پیاده کنید. این کار به‌آسانی که فکرش را می‌کنید نیست و مانند تمام شهرهای دیگر مشکلاتی پیش روی شما خواهند بود. جاده‌هایی که می‌سازید را باید ارتقا دهید و سرویس‌های مختلفی مانند پلیس و بیمارستان‌ها وجود دارند که باید به آن‌ها رسیدگی کنید.

آقای شهردار باید بگوییم که شما در این راه تنها نیستید و راهنمایی‌هایی برای یادگرفتن زیروبم کار به شما ارائه می‌شود و همچنین موسیقی انرژی‌بخش شما هیجان کار را بالا می‌برد. SimCity از موتور GlassBox استفاده می‌کند و در صورت زوم کردن می‌توانید جزئیات کامل شهر خود را ببینید و بوی زنده شهر را حس کنید. سه نوع کاربری مختلف وجود دارند و می‌توانید یک زمین خالی را مسی، تجاری و یا صنعتی تعریف کنید و بالاخره باید به فکر درآمد مردم خود نیز باشید وگرنه شهر شما را ترک خواهند کرد و ورشکست خواهید شد. در این بازی همه‌چیز در نظر گرفته‌شده است و حتی باید به فکر آلودگی هوا و همچنین سیستم آب و فاضلاب و البته سیستم حمل‌ونقل باشید. بستگی به اینکه چه مقدار شهر خود را گسترش دهید، سیستم حمل‌ونقل گوناگونی را برای حمل‌ونقل مردم خود باید ایجاد کنید. می‌توانید از اتوبوس‌های شهری و یا مترو استفاده کنید و در صورت پیشرفت در بازی می‌توانید فرودگاه نیز تأسیس کنید و حتی توریست‌هایی را به شهر خود بکشانید و درآمد کسب کنید.

بازی اصلاً پیچیدگی خاصی ندارد و بعدازاینکه اسمی برای شهر خود انتخاب کردید، به ساخت خانه‌ها و مراکز صنعتی می‌پردازید و کم‌کم سروکله مشکلات پیش می‌آیند. یکی از عجیب‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد، حمله دایناسورها و هیولاها به شهر است که واقعاً بازیکن را به چالش می‌کشاند. بسته‌های الحاقی مختلفی نیز به SimCity اضافه‌شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن شهرهای آینده و برج‌های چندین طبقه را تجربه کنید و به قولی شهر خود را باکلاس کنید. SimCity یک شهر مجازی را پیش روی شما قرار می‌دهد و این فرصت را به بازیکن می‌دهد تا خود را به چالش بکشد و شم مدیریتی خود را امتحان کند. SimCity از آن بازی‌هایی است که روزها شمارا به چالش می‌کشد و حس خوبی را در بازیکن برمی‌انگیزد. دیدن اینکه شهری با دستان شما رشد کند حس خوبی را منتقل می‌کند. همین‌الان آماده شوید و پشت میز ریاست خود بنشینید. همه آماده فرمان شما هستند آقای شهردار!


گیم پلید simcity ,بازی ,می‌توانید ,شهردار ,چالش ,بازیکن ,سیستم حمل‌ونقل ,آقای شهردار ,وجود دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روستای خوراوند شب که میشه سایت تفریحی و سرگرمی آموزش بورس مطالبی در مورد شبکه ادبی خاص پاشایی-هواداران مرتضی پاشایی دانلود آهنگ ویستا سازه